torsdag 21 mars 2013

London-tips

Om tio dagar bär det av till London igen. Den här gången ska bara jag och dottern åka och det ska bli riktigt roligt att bara vara mor och dotter tillsammans i fem dagar. Den här gången vill jag ta tåget till Oxford. Jag har läst otaliga böcker och sett en och annan film som utspelat sig där, så nu vill jag se staden IRL. Hoppas dottern är pigg på det.

Liberty har förresten ett finfint erbjudande nu, för den som ska besöka London innan 31 maj: £30 tillbaka om man handlar för minst £150. Printa ut och ta med vouchern. Jag skulle kunna tänka mig en klassisk sidenscarf med Liberty-mönster. Kan väl aldrig vara fel??

2 kommentarer:

Nilla Tankebubblor sa...

London! Vad härligt! Hoppas att ni får en fin resa tillsammans.

Sandra sa...

Tack!! Hoppas att vi får lite mer vår där än här hemma ;-)